halvtidsrapport

nu har halva helgen gått. Gött, gött. Gårdagen var en bra dag med lagom mycket av allt. Litet städning, avfrostning av frysen, träning och slutligen en trevlig middag med r3 och hennes livskamrat. Trevligt , trevligt. Nu har halva lördagen gått. Vi började dagen efter ett mysigt uppvaknande med att köra sonen till innebandyn,sen en snabb shoppingraid (där vi förresten träffade r1:s andra hälft, han var go och glad), därefter ett pass på gymmet. (nu har jag gjort det jag sagt jag inte ska göra, sprungit på löpband - det var dessutom kul). Sen middag (pannbif med lök, sås och potatis), fotbollsmatch - dotterns lag åkte tyvärr ut i kvarten. Och nu är det snart dags att möta släkten.

För övrigt har vi hunnit med en stilla kaffestund där vi ägnat oss åt att kika på utbudet i nästa helgs filmfestival. Bestämde med våra vänner för att förutom alla filmer vi ska se på lördagen även kolla en på söndagen. Vi kan ju bli abstinenta annars :)



Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits