det var nåt jag skulle skrivit förut...

... men nu har jag glömt det. Så där är det ibland nuförtiden.... Jag vet att det är nåt jag skulle göra men kan bara inte komma på det. Förmodligen var det inte något viktigt. Frågan är hur mycket som egentligen är viktigt av allt man skriver här :-)

Jo nu kom jag på det. Så gott det är när man plötsligt kommer på att det är onsdag när man halva dagen har gått omkring och trott att det är tisdag. En hel dag mer gjord i arbetsveckan än man trodde för en sekund sedan. Härligt.

Nu har jag också varit och tränat. Det är också skönt. Det är skönt att känna att kroppen fungerar.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

du verkar verkligen ogilla att jobba. har du funderat på halvtid?

Hälsningar från : Me

Nej jag gillar faktiskt att jobba men jag gillar ännu bättre att vara ledig. Framförallt såna här veckor när jag har kortat av veckan. ledig fredag alltså. Men det ena förutsätter liksom det andra. Sen kan man ju se det som så att tiden har gått så fort så att jag tror tre dagar är två....
Nej du halvtid är inget för mig det verkar fruktansvärt stressigt.

2006-11-01 @ 22:16:19
Hälsningar från : R3

Hmmmm alltså tanken med halvtid är väl att man ska arbeta halvtid och ha "halvtidsarbetsuppgifter", med andra ord måste chefen fixa en som arbetar den andra halvan.....inte alls stressigt för dig, troligen väldigt bra eftersom du börjar komma upp i åldern :)

2006-11-01 @ 22:35:50
Hälsningar från : Me

Det är härligt att ni bekymrar er. Bekräftelse mår alla bra av. Men jag tycker mitt jobb är kul för det mesta. Som de flesta andra skulle jag tro.

2006-11-01 @ 23:24:35

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits