finally belöning

nu har jag ledigt.... kvällarnas arbete ledde till att jag faktiskt utökade semestern med en dag typ. Det såg riktigt snyggt och fint ut på mitt skrivbord idag när jag lämnade "fortet". Inledde ledigheten med en ny väska. En grön sommarväska med paljetter på. Fin tyckte jag.
Sen tittade vi lite på kläder. Dottern provade den dyra koftan och kom på att det var nog inte precis det hon ville ha. Ser man på. Det blev var sitt linne.

Sen har vi varit på släktträff. Systern bjöd på middag och bildvisning. Trevligt.

Nu är det dags att krypa till kojs. I morgon är jag ledig!


Kommentarer:
Hälsningar från : lena

du är verkligen värd en väsk med paljetter, den klär dig säkert jättebra o den kan fyllas med såna jättebra saker. Idag hittade jag tex hårsnoddar i min. Vad ska jag med det till har inte haft hår på 100 år som har varit tillräckligt långt att göra tofs på.

2006-06-29 @ 23:57:36
Hälsningar från : Berra

Trevlig semester hälsar Ida å Berra från Kalmar.

2006-06-30 @ 00:18:32
Hälsningar från : Me

tack táck för alla goda hälsningar.

2006-06-30 @ 09:48:14

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits