Helgen

Helgen har i varit bra. Just nu känner jag mig riktigt nöjd. Har varit på Tjörn hela dagen - förtränger just nu att jag nog kanske borde ha använt litet mer solskyddsmedel :-). Sen har vi kört ut dottern till hennes kompis och hyrt film till sonen och hans kompis, så de har parkerat sig framför denna. På vägen hem konstaterade jag och maken att det varit en väldigt avkopplande dag. Vi lagade inte ens mat. Om vi inte ska räkna med att bre mackor till matsäck som matlagning - och det är väl tveksamt. Nej, vi unnade oss lite take-away food. Alla nöjda och glada. Det enda som återstår för att göra dagen komplett är en liten joggingtur. Tror jag. Är inte helt övertygad. Kanske att jag ska placera mig på altanen och läsa en deckare i stället. Jag får fundera på detta.

För övrigt så kan nedräkningen börja. Fem arbetsdagar kvar till semestern!!! SIsta dagen jar jag dessutom hållit fri. Så om jag hinner/kan så kan det rentav bli endast fyra arbetsdagar.


Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits