Inte unik - men ändå unik

Nu är den där tiden som jag så hett åstundade i våras över. Semestern och snart även sommaren.  Detta är ju inte unikt för mig och en hel massa har redan varit igång och jobbat under flera veckor. Men för mig är det unikt. Varje situation för varje människa är unik i  sig. Det behöver inte vara en fantastisk händelse eller sådant. Det handlar om att varje persons upplevelse är olika. Så min "semestern-är-över-ångest" är unik. Ordet ångest är förresten ett litet väl starkt ord att använda. Jag har inte ångest. Snarare handlar det om en stilla undran över hur hösten ska bli. Hm. Det är några dagar kvar och sen börjar jag med en fyradagarsvecka. Litet lagom. Nu är det dags att krypa till kojs och njuta av att läsa en god bok.


Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits