tillbaka till februari - tips

En liten uppdatering så här på förmiddagen.
Idag när jag låg i sängen och funderade (gör alltid så för att skjuta på uppstigandet)
så kom jag fram till följande dagsprogram:
Frukost - avklarat
Lite städning - tveksamt
En stund till jobbet - japp
Core + löpning på gymmet - det gick bra
Lunch till mig och barnen - reducerades till smörgås eftersom barnen inget ville ha frukosten var för nära
Städa klart
Soffan
TV

Och så tillbaka till februari, kvällens programtips:
image253

22.25 SVT 2

Pusseldrömmar

Carl-Einar Häckner tar oss med på jakten efter livets förlorade pusselbitar. Här blandas trolleri, ståuppkomik, clowneri, musik, teater och existentiella frågeställningar. Pusseldrömmar är ett spännande äventyr som får oss att lyssna, tänka och skratta. Del 1 av 2.


Denna föreställning såg vi tillsammans med goda vänner i februaria 2007. Ja, exakt denna föreställning. Det var lite överraskande med alla kameror när man kom dit. Och det var lite stressande med en kameraman som hela tiden filmade publiken. Jag är i all fall glad att inte jag satt på en sån där "hjälpa-till -med-föreställningen"-plats.

Uppdatering
Jag var tvungen att lägga till handling av mat till kvällen och ett besök på systembolaget också. Men dessa är åtminstone avklarade.
Nu ska här städas.


Kommentarer:
Hälsningar från : Åsa.S

Tack för tipset om Heckner! Den får jag se i kväll efter bandyn.
Ha det gott!

Hälsningar från : Inga M

Vi såg delar av programmet igår kväll men det var mycket annat också på gång så det blev inte sammanhängande. Jag tycker att han är bra, lite allvar, lite skämt. Delar Din fasa att hamna med i en föreställning utan att vara beredd på det. Skulle aldrig våga sitta på första raderna på Gardell exempelvis. Senast slängde han vattenhinkar över dem. Fast de fick regnskydd förstås.

2008-01-04 @ 10:49:45
URL: http://inga.blogg.se
Hälsningar från : Helena

Får man se en skymt av dig tro?
Jag ska ha ögonen på publiken så får vi se.
Ha en trevlig fredagkväll.

2008-01-04 @ 18:54:22
URL: http://solgudinna.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits