Ska jag eller ska jag inte?

Börja blogga igen. Ja det krävs ju att man är lite idog. Jag vill ju också veta varför jag skriver. Senast jag skrev var 2011.  Vi var i fjällen. Barnen var, ja just barn, 19 och 17. Ja fast rätt stora. Men ändå barn. Nu är de definitivt vuxna. Bor sedan flera år hos sig själva. Har sitt eget hushåll. :-)
 
Jag och maken är också äldre. Båda har bytt jobb. Jag håller precis att gå in i ett nytt uppdrag. 
 
Det har hänt lite och ja livet rullar på.
 
Jag tror jag funderar lite till. Nu har jag i alla fall hittat tillbaka. Det är lite häftigt att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde för flera år sen. Och ja lite avundsjuk blir jag på uthålliga människor som skriver år ut och år in. Att kunna gå tillbaka och se vad och när något hände. 
 
Så detta får vara ett litet trevande försök. Tjoho!!!

Kommentarer:
Hälsningar från : SregVeliemilt

noclegi w Augustowie www.noclegiwaugustowie.pl
pokoje do wynajecia w augustowie https://www.noclegiwaugustowie.pl/noclegi-kurowo-podlaskie


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits