vilken dag

En sån bra dag! Jag är verkligen nöjd och känner mig riktigt glad! Här kommer allt i punktform!

- Vi gick upp vid 8. Åt en god frukost. Jag städade och maken "ryckte lock"...

- Vi var i princip klara vid tolv - ett (OK lite städning kvar)

- Äntrade bilen för att åka till Götet. In på Allum på vägen för att reklamera dotterns stövlar. Inga problem.

- Åter in i bilen. Hittade parkering

- Bok & Bibiloteksmässan. Träffade mor och far.

- Såg och lyssnade på Sara Lövestam (underbar tjej) vinnare av Bok-SM 2009.

- Sen njöt vi av Mark Levengoods underbara förmåga att berätta.

- Sen en absolut höjdpunkt - via Facebook visste jag att en av mina bästa vänner från gymnasietiden var på mässan.  Träffade henne. Kändes som att vi absolut skulle kunna träffas en betydligt längre stund och gilla det.
Så roligt!

- Vi köpte lite böcker, bl.a. en grekisk kokbok. Middagen senare blev jättegod.

- Nu ser maken på Barca. Det är däremot mindre kul.....

- Apropå Mark. som jag tycker äre en mycket vacker och charmig man såg vi också Thomas Bodström. Han går inte heller av för hackor :).

Några till kändisar såg vi men de ovan nämnda var de som gjorde intryck.

Inga bilder idag!

Bygget går framåt. Numera har vi tak och en vägg!
I början av nästa vecka lägger jag nog in någon ny bild.

Nu inleds väntan på att fotbollsmtachen tar slut!


Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits