nu lite mer sjuk

bra eller dåligt? Kanske en lightinfluensa? Det hade ju varit toppen. Alla symptom stämmer. Hosta. Ont i halsen. Inte så mycket snuva. Ont i kroppen och i huvudet (det hör ju iofs till huvudet men kan ju ändå nämnas). Däremot absolut ingen feber.

Det är ju bra. Självklart vill man inte ha feber. Trött som sjutton är jag. Och det kanske är nån annan sjuka? En helt vanlig förkylning?

Jag är nog lite gnällig. Men till jobbet i det här skicket skall jag nog inte gå i morgon. Vi får väl se hur det känns.

I detta sammanhang måste maken omnämnas. Han är en riktig hedersknyffel. Han har idag rivit en vägg. Jag hjälpte till lite grann. Sen åkte jag och hämtade en utmattad son. Han hade varit på konfirmandåterträff. Nu kunde ledarna varken hota med kioskförbud, badförbud eller straffarbete - varpå ungarna i princip inte sovit något.

Sen var jag helt utmattad. Vad händer. Jo den rare man jag har river klart. Fixar middag och allt. Stor eloge.

För att i någon mån kompensera gick jag ut med doggen. En stillsam promenix kunde jag ju klara av.

Nu inväntar vi aftonen. Om en vecka börjar bygget. Innan dess skall plintar på plats. Men det skall nog gå bra!


Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

Hoppsan! Här rör det på sig, ser jag...synd bara att du är sjuk, men det kan ju ingen människa rå för! Krya på dig...!

Hälsningar från : ullisar

okej jag är gruvligt trött men... bygge? vad har jag missat?



å skynda kryas nu för tüsan! inte va sjuk när solen skiner?



tjo!

2009-09-15 @ 01:09:59
URL: http://ullrika.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits