Stilla er!!!

Det är så här det kan vara i livet. Det går inte alltid som man tänker sig. Jag skall inte skylla på hantverkaren ännu, än så länge är det leverantören av glaspartierna som är boven i dramat.

Enligt uppgift från sagde hantverkare så skall de komma vecka 44. Det är ju veckan som kommer :). Men här sker inget jubel förrän glaset är på plats.

Fram till dess framlever vi vår vardagsrumstillvaro i ständig grön skymning. Grön presenning ger inget vidare ljusgenomsläpp kan jag berätta. Jag får ständigt hejda mig för att inte säga till barnen att de skall vinkal upp persiennerna.

Som tur är så är det ju jämngråa dagar just nu så egentligen gör det ingen större skillnad. Men när glaset är på plats kanske upplevelsen blir destå bättre.


Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Vi väntar på en offert från mur och bruk och vi hade blivit lovad den förra veckan, men än har vi inte sett skymten av den. I slutet av veckan är det jag som ringer och påminner dem.

Hälsningar från : ullisar

nu är det vecka 44 för fulla muggar. har det kommit glas nu eller är ni fortfarande presenningomgärdade? du är klok som tar det med jämnmod iaf.

lycka till!!

2009-10-28 @ 22:22:20
URL: http://ullrika.se
Hälsningar från : Inga M

Va kul att få se bilder från bygget! Det ser ut att kunna bli fint. Hoppas Du lägger ut mer bilder framöver.

2009-11-01 @ 07:38:49
URL: http://inga.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits