uppladdningen fortsätter

Idag sprang jag 13,5 kilometer. Det kändes OK. Man märker att man inte är 25 längre.

MEN det skall nog gå nästa lördag. Att springa knappt 8 kilometer till kommer jag att göra på ren vilja. Konditionen är det inget fel på. När jag kom hem kände jag att jag mycket väl hade kunnat fortsätta. Det var den känslan jag ville uppnå. Sen var väl inte farten så hög. Men i detta lopp har jag inget tidsmål.

Funderar däremot på att springa midnattsloppet. Det är på en mil. Då skulle jag kunna tänka mig att trän för en bättre tid. Hela sommaren har jag ju på mig och det är ju liksom bara att fortsätta nu.

Maken har fått ont i ljumsken. Trist. Han försökte springa idag men konstaterade efter tre kilometer att han hade ont. Så han kan inte starta nästa lördag. Han får väl istället ta hand om mina prylar.

Hej hopp jag är så nöjd.

Nu ska vi ta oss ner på stan och se på handbollskillarna.

Kommentarer:
Hälsningar från : ullisar

tittar bara in för att önska grattis mestaste till guldet!! va oväntat - och roligt!



tjo!

Hälsningar från : olsson

Lycka till.

Stackars A,Men han får se till att du får mkt vätska så du orkar hela lördagskvällen med 30-tals maffian.

2009-05-12 @ 22:37:06
Hälsningar från : Vaniljis

Trist för maken! Lycka till på lördag då!!

Kram

2009-05-13 @ 08:50:45
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : evans

Och jag som tycker att en kilometers jogging är en nära-döden-upplevelse... Bra kämpat och lycka till!

2009-05-14 @ 20:32:48
URL: http://evans.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits