vilka underbara dagar

vi har just nu. Solen skiner och dammtussarna flyger runt i mitt hus.... tids nog blir det regn och då tar jag kanske tag i det.

idag kom startbeviset till Göteborgsvarvet. Hmm hur ska detta gå.

Jag var ju bara tvungen att bege mig ut i spåret. Trots värmen så blev det två varv. Jag tror nog att det kommer bra utifrån förutsättningen att det inte är prestationen utan deltagandet som räknas. Det enda kravet jag har på mig själv är att jag väldigt gärna vill ta mig runt. Och det tror jag att jag kommer göra. Bara jag inte får akut ont i ett knä eller nåt sånt.

Nu dusch!

Kommentarer:
Hälsningar från : ullisar

det kommer att gå alldeles förträffligt bra! på tävling kommer adrenalinet så jag är övertygad om att du inte kommer få ens lite ont nånstans på dig.



jag har nog missat lite i uppladdningen: är ni många som ska springa ihop?

Hälsningar från : Helena

förutom alla de andra är det jag och maken :)

2009-05-03 @ 13:15:09
URL: http://gutta.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits