dagen innan avresa

jag får alltid resfeber och undrar varför jag i all världen ska bege mig från mitt hem. Denna gång har jag dessutom i veckan drabats av en lätt magkatarr eller nåt. För mycket på jobbet.

Så för att rusta mig så pep jag iväg till apoteket och köpte meducin. Det skulle jag inte gjort. Just jag var en av de färre än 1 på 100 som fick otrevliga biverkningar. Sicken tur att jag prövade hemma, nu blir det inget sådant på resan. Dessutom känner jag mig lite bättre idag. Och bättre lär det väl bli.

Vädret i paris ser inte superlovande ut. FInt i morgon och på måndag men sen regn.... Ja det är ju inte mycket man kan göra åt det ändå. Men jag tar med paraply och regnjacka.

Så hej hopp. Nu ses vi till påsk!

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Trevlig resa! =)


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits