utmanad

En utmaning kom från Sus i dus
Och eftersom jag är en hamster är det inte så svårt att svara.

Fem saker i min frys:
♥ Hjortron
♥ Ben & Jerry glass
♥ Sportthekaka
♥ Billys Pan Pizza
♥ Quorn

Fem saker i min garderob:
♥ Jeans
♥ Kjolar
♥ Tunikor
♥ Koftor
♥ Skor

Fem saker i min bil:

♥ Parkeringkvitton
♥ Lånat paraply
♥ Cykelställ
♥ Förbandslåda
♥ Penna

Fem saker i min handväska:
♥ Mobilen
♥ Plånboken
♥ Kalender
♥ Nycklar
♥ Läppglans

Man ska ju egentligen välja fem personer men jag utmanar alla dem som har lust! Det var ju faktiskt riktigt enkal frågor :)


Kommentarer:
Hälsningar från : ♥Sus i dus en desperat lyxhustru!♥

Vad roligt att se vad du hade i dina gömmor!

Nu är det höst... brrrr... längtar till värmen nu! Men snart är jag där!



Kram Sus

Hälsningar från : ullrika

hehe, jag hade knappt kommit upp till fem saker i min handväska, om inte blöjorna ska räknas i styck ;)

2008-09-10 @ 15:41:29
URL: http://akirllu.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits