uj, uj det var mycket denna helg

Fredagen började så fint med ett spinningpass. Det var riktigt kul. Instruktören hade åkt scooter Mjörn runt och filmat vägen på detta sex mil långa lopp. Vi fick nu sitta på våra spinningcyklar och titta på storbildsskärmen med vägen framför oss. Tack vare att han åkt scooter så kändes det riktigt verkligt. Kul! Därefter lyckades jag lura till mig ett kilo räkor av fiskhandlaren som egentligen hade stängt.

På lördagen åkte jag och dottern in till götet. Jag hade i ett anfall av snällhet lovat henne en skinnjacka som hon länge suktat efter.  Tur hade vi som hittade exakt den hon ville ha. Inte var den så väldigt dyr heller. Det är klart inte billig heller men det kunde varit värre.

Sen satte jag henne på tåget hem medan jag åkte vidare eftesom vi var bjudna på 50-årskals denna kväll. Det var kul att både träffa jubilaren och hennes vänner och familj. Turen från dagen höll i sig sig och vi fick skjuts hem på natten.

Söndagen hade vi i ett svagt ögonblick lovat skulle avnjutas på Liseberg. Jag och maken var inte så väldigt entusiastiska. Men vi hade en jättetrevlig eftermiddag ihop med min syster och hennes familj.

Det var en kul men inte blev man utvilad denna helg heller :)

Kommentarer:
Hälsningar från : Helena

Ibland sammlar allt ihop sig till en och samma helg. Sedan kan det vara lugnt nästa. Men det är skönt då hinner man vila upp sig.

Ha det gott, du kanske behöver en helgdag till :0)

Hälsningar från : ullrika

äsch då. vila kan du göra en annan helg :)

2008-09-09 @ 00:48:41
URL: http://akirllu.blogg.se/
Hälsningar från : anneli

Ja trevliga helger är ju inte alltid samma sak som vila.....men indirekt blir det nog en vila ändå - eller hur? Jag har heller inte haft en vilohelg i din bemärkelse - men jäkligt trevligt ;)

2008-09-09 @ 09:28:17
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Hälsningar från : Åsa

Hade hoppats på att komma igång med träningen här nu men efter att ha haft både lunginflammation o halsfluss så får jag ta d lilla lugna...men sugen e jag! :)

Kram..

2008-09-10 @ 19:22:21
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/
Hälsningar från : evans

Du verkar ha en påhittig spinning-instruktör. Bra idé!

2008-09-12 @ 10:04:25
URL: http://evans.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits