söndag eftermiddag

Boken slut. Den var bra. (Denise Mina "Blodsarv")
Maken har tagit in grillen i förrådet.
Sen plockade han ner alla äpplena (nåja det är inte så fasanfullt många).
Så nu ska vi göra äpplemos i kväll. Bestämde han resolut! Har man inte att göra så kan man ju skaffa sig.

Men just nu är det lugnt och fint. Dottern i Götet.
Sonen ska spela fotboll. Nu är det snart tre veckor sen hans näsa opererades så han fick lov att spela ute. Inte stå i mål. Innan han gick så tittade han på mig med allvarlig min. Lyfte upp målvaktshandskarna och sa:
- Jag tar med mig de här för säkerhets skull. Man vet aldrig vad som händer.....

Maken och hunden gick iväg för att titta. Så nu har jag en hel eftermiddag att disponera som jag vill.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Skönt med lite egen-tid.

Hälsningar från : lena

Det låter gott med äppelmos.Vad kul att höra att din son spelar fotboll,för det gör min oxå.Matcher varje helg.Han går fotbolls gymnasium.Skönt med egen tid kram lena.

2008-09-21 @ 16:12:29
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Hälsningar från : Vaniljis

Skönt med egen tid va? Jag ska fortsätta plugga på mina celler nu.. :)

2008-09-21 @ 16:15:54
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : Margaretha

Ja här borde det göras mos också....men har inte haft lust ännu....men , men....imorgon e en annan dag.....hehehe

Kram

Margaretha

2008-09-21 @ 18:14:36
URL: http://catfriend.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits