så blev det

jag travade iväg till gymmet. Körde en runda styrketräning (förmodligen kommer jag att få rejält med träningsvärk) och så sprang jag 4 kilometer. Det var väldigt skönt ska jag säga.

Sen cyklade jag hem. Den är verkligen kass cykeln nu. Jag fick ett erbjudande om att köpa en treväxlad skeppshult STC modell på cykelaffären. Men den kändes inte riktigt bra. Lite för liten på nåt sätt. Synd för priset var riktigt bra, 2995.

Det får bli en annan cykel. Snart rasar väl denna helt och det blir ett panikköp. Jag ska allt gå och kolla lite i veckan och se vad som kan dyka upp.

Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Godmorgon! Hur känns det i kroppen efter den träningschocken? L

Hälsningar från : Vaniljis

Sjösala köpte dottern för några veckor sen. Riktigt bra är den med bred sadel. De hade mycket rea då iaf, nu vet jag inte...

2008-09-16 @ 11:16:14
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : ejmis

Jag har varit såååå lat några dagar nu...i morgon ska jag ut och promenera igen.

2008-09-16 @ 20:30:12
URL: http://ejmis.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits