klok dag?

nja så mycket plockat blev det inte. Efter en lång och skön förmiddag tog jag och hunden en promenad. Vilket skönt väder tänkte jag. Så det ville sig inte bättre än att jag parkerade mig på altanen läsandes en av Denise Minas böcker "Blodsarv". Hur ofta kommer man att kunna göra det?

Och sen tog jag ett varv i löparspåret. Det var lite segt och pulsklockan strulade. Men runt koma jag och nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv. Det finns knappast inget som ger mig mer energi än att röra på mig.

Så svaret på frågan är allt att det allt var en klok dag.

Kommentarer:
Hälsningar från : lena

Det finns inget härligare än när man kommer hem ifrån en runda.Ha en fortsatt skön Lördag, kram lena.

Hälsningar från : anneli

Sicken go dag du fick där! Jag har varit halvvägs till dig, fotbollsmatch i Brålanda. Där hämtade vi solen och tog med den hem. Nu ska jag också bara slappa tror jag....bubblor i badet kanske :)

2008-09-20 @ 18:37:38
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits