ja så var det lördag igen

fredagskvällen försvann i en dimma av trötthet, mat och slött tv-tittande. Men det är skönt med fredagar och jag behöver få sjunka ner så där just när veckan tar slut.

Just nu är det bara alldeles för mycket på jobbet. Svosch så har veckan gått och inte hann jag med allt som skulle göras. Det är verkligen så att allt bara ramlar på och det mesta skulle vara klart igår.

Men nu är det lördag. Och då ställer sig frågan hur man bäst disponerar sin tid. Solen skiner och det är härligt ute. Så man "borde" ju gå ut och njuta av det fina vädret. Men jag tror jag ska skrota omkring här hemma och röja lite. Då kommer jag att känna mig mer lugn inombords. Promenader med hunden blir det ju ändå så då kommer jag ju ut också.

Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

Så skönt med hund, för då MÅSTE man ju ut! Mellan varven är det gott att bara få pyssla lite också, dessutom slippa laga middag! Gott... ;-))

Hälsningar från : ejmis

Om frisyrer: Jag har haft kort hår i över 25 år och visst är det som du säger, tätt mellan besöken hos frisören...

2008-09-20 @ 13:09:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits