imorgon

skall sonens näsa rättas till. Han hade ju oturen att få en smäll när han spelade fotboll häromveckan.

Så nu har han fått leva med epitetet "Snednäsa" under en veckas tid. Det har han dock tagit med knusende ro.

Imorgon skall ha sövas och så skall de rätta till den. Man får ju hoppas att den blir bra.

Så nu gäller det att få liv i honom innan 7, det är då han får äta lite innan det hela skall sätta igång. Yoghurt eller  välling. Blir inte välling. Sen får han dricka vatten eller saft fram till 10 och sen är det inget mer förrns det hela är över.

I morse var jag starkt betänkt på att  ta ledigt hela dagen men vid närmare eftertanke så har jag bestämt mig för att göra en snabbvisit där.

Så nu är det dags att ta ut hunden. Det är väl den motion jag får nu eftersom halsen inte känns helt OK.

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Hoppas det går bra med sonen idag och att du känner dig bättre! Hörs när jag kommer tillbaka.

Kram

Hälsningar från : olsson

Hoppas allt går bra idag.

2008-09-02 @ 11:40:07

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits