vissa dagar

är bara värre än andra. Nu är jag gruvsomt trött som norrmännen säger. Ska alldeles strax släpa mig ut med make och hund. Båda är lika trötta så då tycker vi att båda ska gå ut. Delat elände är på nåt sätt bättre än att den ena går ut och lider medan den andre får sitta kvar i stugvärmen.

Nu har verkligen ljussäsongen börjat förresten. Kan med andra ord vara dags för en tur till IKEA. För varför köpa ljus på ICA?

En ljuspunkt idag var att det låg en katalog man kan beställa taxfreevaror från. Det är snart dags för höstresa. Det skall min själ bli skönt.

Höll på att somna framför CSI. Det är inte så bra.

Kommentarer:
Hälsningar från : anneli

ja höstmörkret tar nog på oss nu...så skönt att ha en höstresa att se framemot! Idag blir det iallafall en fin fin dag. Hoppas den ger dig lite extra energi inför tisdag "after work".


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits