man blir så törstig

av spinning. Eftersom vi i vår del av världen har behov av att under ordnade former motionera dyker det i och med dessa övningar upp nya problem. Tidigare blev man törstig av värmen eller hårt arbete.  

Jag blir absolut mest törstig efter att ha ägnar mig åt spinning. Det är varmt i spinningsalen och eftersom man använder stora muskelgrupper så tappar jag mycket vätska. Detta kan man ju åtgärda innan, under och efteråt.

Då dyker nästa i-landsproblem upp. Efter allt drickande blir man ju som ett brev på posten extremt i stort behov av att springa på toaletten. Inte kul på natten.

Så frågan är:
Hur får man balans i vätskesystemet utan att bli en soffpotatis?

Annars är livet helt OK.

Kommentarer:
Hälsningar från : llLena

Jag har hällt i mig vatten i kväll fast av en annan anledning:)Sov gott, kram lena.

Hälsningar från : Ulla

Kikar in för att säga hej

2008-10-15 @ 08:47:49
URL: http://ulla67.blogg.se/
Hälsningar från : anneli

Ja se det kan man fundera på....jag som är soffpotatis på heltid för tillfället.........

2008-10-15 @ 09:07:21
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Hälsningar från : olsson

Sätt dej ner för nu får du höra!

Jag var på gymmet i tisdag.



Glömmde vattenflaskan,fick köpa en.

Jobbade 8tim drack bara kaffe!?det känndes.

Ja man lär så länge man lever(hoppas jag)



2008-10-15 @ 21:34:40
Hälsningar från : Nina

Tyvärr har jag inget bra svar på din fundering...

2008-10-15 @ 22:06:19
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits