har väl aldrig hänt ÖIS

att publiktrycket blivit så stort att en läktare rasat när ÖIS gör mål.... Dramatiskt värre alltså.

Enligt direktrapporteringen från make med son var det ett räcke som gick sönder, och det var tydligen just där klacken stod,
och som han sa  "det blev lite stökigt". Man körde iväg med några men han sa de kom tillbaka efter en stund.  Ja vilken ÖIS:are vill missa matchen som kan ta ÖIS tillbaka till allsvenskan. Matchen fördröjd.

Anledningen att maken ringde var mest för att parera när det gällde middagsmaten.

Jaja nu är matchen slut och glädjen hos den manliga delen av familjen är förmodligen stor eftersom ÖIS nu tar steget upp i Allsvenskan. Grattis säger jag.  Kul för Marcus Allbäck att få göra så avgörande mål.  Vinst med 3 mål är aldrig fel. Sonen kommer att vara glad flera dagar! Alla är alltså glada.

Själv bryr jag mig inte så mycket hur det går för de göteborgska lagen eftersom jag sedan 30 år tillbaka håller på Elfsborg. Så vi får väl se hur det går mot IFK Göteborg nästa helg.

Avslutningsvis en rapport från hur det brukar se ut när ÖIS spelar, hejaklacksmässigt alltså.

"Andra sidan är ni klara?"
"Ja det är jag......"

Sonen gillar den inte!

Kommentarer:
Hälsningar från : Inga M

Vilken tur att de inte blev skadade!


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits