En utmaning som jag bara måste anta

Jag är utmanad av Satu att berätta sju sanningar om mig själv....

Så här kommer de:

1. Jag är fruktansvärt morgontrött. Kan utan problem snooza en halvtimme

2. Detta är ingen hemlighet men en sanning. Jag gillar att träna. Mår dåligt om jag inte rör på mig åtminstone tre gånger  i veckan. Och då menar jag inte stillsamma promenader.

3. Kan fastna i "Harpan" på datorn.

4. Har extremt bestämda åsikter i hur man viker lakan. Men när jag ändrar mig så vet jag varför och åter hur de ska vikas. Detta har resulterat i att maken aldig viker ett lakan. Och kommer förmodligen aldrig att göra det.

5.  Slänger aldrig mat... förrän den är för gammal.

6. Är en obotlig tidsoptimist. Men jag har mer och mer insett att man måste planera noggrant för att hinna med allt. Men kanske att man ändå kan.....

7. Läser mycket. Tränar på att läsa mer facklitteratur. Men deckare är mycket mer lättläst.....

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag har gjort de första två delarna.
MEN eftersom jag sett att denna utmining redan cirkulerar runt så avstår jag från att länka till sju andra .
Känn dig utmanad om du inte redan fått utmaningen. Det kan ge dig skäl att tänka över ett och annat ;)

Kommentarer:
Hälsningar från : Åsa.S

Trots ett par glas rödvin är inte halsen bättre... hoppas i morgon.Fast jag har avbokat pumpen i morgon, får satsa på nästa vecka ist.

Hälsningar från : Ulla

Godmorgon! jag är oxå en som läser mycket...och då framförallt deckare. Ha en skön fredag!

2008-10-31 @ 06:19:03
URL: http://ulla67.blogg.se/
Hälsningar från : Mia

Håller verkligen med om att deckare är mera lättlästa L

Hur går det med disken? Har du skaffat större diskställ??? ;-)

2008-10-31 @ 06:26:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Hälsningar från : Vaniljis

Hej. Undrar oxå hur det gick med disken?? ;)

Ha en trevlig spökkväll! Kram

2008-10-31 @ 18:23:48
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : Margaretha

Jasså du skall resa på semester din lilla fuskis.. ;D

Jag hoppas att du får superskönt !!!!!

Kram

Margaretha

2008-10-31 @ 18:52:38
URL: http://catfriend.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits