i väntan på

eurovision song contest så försökte maken förklara för mig hur det fungerar när man ska rätta v75-lappen. VI hade i alla fall 4 rader med fem rätt vilket renderad den oerhörda summan av 64 kronor. Vilken vinst! Men jag förstod ändå inte hur det fungerade med rättningsnyckeln.

Nu återstår  frågan om vem som vinner kvällens drabbning. Jag har ingen som helst uppfattning då jag inte har hört mer än några bidrag från semifinalen i torsdags. Här hemma i soffan var vi alla fall rörande överens om att Charlotte Perelli har ett mycket - vad ska man säga - intressant utseende. Sonen spekulerade i botox i pannan. Jag konstaterade att det inte var särdeles mycket överflödigt fett som syntes... Ja, ja hon sjunger i alla fall inte dåligt.

Sen måste jag göra en liten träningsuppdatering. 
- Måndag core + 5,5 km löpband
- Onsdag 75 min spinning
- Fredag två varv i spåret hemmavid c:a 9,5 km
- Idag, lördag, styrketräning

Nu är det snart dags för räkor och sen soffan och melodifestival!

Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

Intressant...det var nog rätta ordet! :-))

Hälsningar från : Pia

God morgon väninnan ! Lite botox i läpparna har väl denna dam...ser ut som en transa tycker jag. Det gick som det brukade, sverige långt ner och vem bryr sig ? Vi kanske ska börja fundera på att lägga ner skiten, pengarna kan säkert användas till något bättre. Idag är det strålande sol...

2008-05-25 @ 10:38:33
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Hälsningar från : olsson

Ja,hon sjunger i alla fall inte dåligt:)

Och hon är säkert snäll.?

2008-05-26 @ 21:16:26

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits