dripp dropp demonstration

har det varit mest hela dagen. Dagen började med att dottern gav sig av med tåget mot Malmö. Där är det URIX Åsiktsfestival för ungdomar mellan 13 och 18 år.

Sen somnade jag om. Det blev lite sent igår kväll. Att man aldrig lär sig!

Mitt på dagen var här lugnt och fint. Maken försvann iväg till träning och sonen på fotbollsmatch. Mor och far tittade in och fick en kopp kaffe med mina hembakta bullar till.

Annars har dagen varit riktigt slö. Och som sagt regnat har det gjort. Ändå verkar det som om människor har kommit iväg för att demonstrera. De senaste åren har det inte blivit så mycket demonstrerande. Och en dag som denna var det inte ens väder som lockade till att bege sig iväg för att åtminstone lyssna på talarna.

Kommentarer:
Hälsningar från : olsson

Känns inte som någon har demostrerat idag ,de har varit på mitt jobb idag.
Kan det bero på regnet,sommarstugor,musikåren kamraterna eller ointresse?

2008-05-01 @ 21:17:50

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits