dammsugarproblem och rabarberpaj

hmm just nu är det vad jag har ätit, paj, alltså. Då och då får jag ett husmoderligt ryck. Rabarberpaj är gott.  Jag gjorde en smulpaj och serverade den med vaniljsås. Smuldegen var gjord på vetemjöl och fiberhavreggryn. och därtill en näve pärlsocker. Det blir väldigt gott. Tyvärr glömde jag ta kort på den så ni får ingen bild att dregla över.

sen var det ju det här med dammsugaren.... jag satt på den för att snabbt få lite bättre golvmiljö... Den lät som värsta REAmotorn. Efter lite funderande insåg jag att jag i min nit häromdagen när jag tvättat av hepa-filtret satt tillbaka det när det inte var riktigt torrt.... det är inte bra. Åtminstone hoppas jag att detta var förklaringen. Nu ska jag torka filtret med hårtorken och hoppas på det bästa.

Kommentarer:
Hälsningar från : Sus i dus en desperat lyxhustru!

Här har vi också nyss ätit årets första rabarberpaj! Mums! =)



Kram Sus

Hälsningar från : evans

Det var kanske tur att du inte tog någon bild. Jag blev sugen bara av att läsa din beskrivning av den :)

2008-05-10 @ 23:38:20
URL: http://evans.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits