nu ligger vi på topp igen

hyrdatorn har blivit ersatt med en sprillans ny. Det var tydligen problem med att få fram reservdelar så de bytte helt sonika ut den. Man funderar på hur mycket marginaler de har i dessa avtal.... i alla fall har jag nu fullt upp med att finna ut vad det är för fördelar med Windows Vista...
Barnen fick desstuom med sig föräldrarna på att köpa ett PSII... så nu går strömförbrukningen upp i topp i familjen.

Datorn kom igår kväll.. Vilken tur att jag stillade mig och bestämde mig för att vänta till idag med att sätta igång den. Den behövde väl också acklimatisera sig något. Att få allt att rulla tog sin lilla tid. Men nu funkar den. Dock är tangentbordet lite annorlunda men jag vänjer mig nog :)

Så nu snart skall jag göra ett inlägg med fjällbilder. Men inte idag för nu är det dags att krypa till kojs.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Ska bli kul att se bilderna sen =)
Ha en fin onsdag!

2008-03-05 @ 09:31:55
Hälsningar från : evans

Trevligt med en ny dator! Ha en bra onsdag!

Hälsningar från : Sus i dus en desperat lyxhustru!

Tack för alla fina kommentarer nu när jag är sjuk! Jag kan inte förstå att jag blev så ini bombens förkyld! Helt sjukt! I dag känns det inte som jag har någon feber men det vet man ju inte den kan ju dyka upp igen! De jag känner som också legat har haft feber i fem dagar! Så det är en rejäl influensa!

Jag kurerar mig med te och mackor i soffan med mina små gullungar som också ligger där och kraxar! Stackarna som har sportlov och allt! Den enda i familjen som klarat sig är Jennifer som är 11 och hon är hos en kompis! Lika bra det så inte hon också blir sjuk!

Tack tack och många kramar Sus som snart ska vara på benen!

2008-03-05 @ 16:06:24
URL: http://sus68.blogg.se
Hälsningar från : Pia

Hola frua. Kan du ringa mig nar du hinner sa vi far diskutera er resa till mig. Hoppas att allt ar val med er, halsa familjen.

2008-03-05 @ 17:27:43
Hälsningar från : Vaniljis

Undrade var du höll hus...;) Så kul med ny dator! Ha en trevlig kväll!

2008-03-05 @ 17:58:30
URL: http://vaniljis.blogg.se
Hälsningar från : Mia

Det blir kul att få se bilderna! *L*

2008-03-05 @ 18:03:10
URL: http://www.matmia.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits