panik i dammsugarlägret

... oj, oj. Jag hittade ju dammsugaren hräomdagen. Den gamla alltså. Men inte tittade jag något närmare på den. Själva munstycket satt direkt på slangen... det innebar alltså att själva röret befann sig någon annanstans... Och nu var bara frågan var?

Jag såg mig själv krypandes på knä, dammsugandes,  runt hela huset.... uppenbarligen gjorde maken det också för det ryckte lite oroväckande i hans mungipor. Men han hade den goda smaken att låta bli.....

Detta hände alltså i går kväll. Efter några turer ut till garaget och inte i förrådet så hittade jag det. Nu återstår bara att se om den fungerar. För efter gårdagens fotboll och det myckna letandet så orkade jag inte med att dammsuga. I stället blev det engelsk deckare, Mördare okänd. Den var bra tyckte jag.

Idag skiner solen. Nu ska jag ut och springa en runda. Hoppsan. Nu blev det ett träningsinlägg i stället :) 

Kommentarer:
Hälsningar från : helena

Haha... du e söt som ett nöt. spring förbi här på semestern så kan du få vatten, té, kaffe, grogg, bärs, vattenpipa.. eller kallt vitt vin... any time.





snart ses vi. jag längtar efter ditt multipla campingbord helena.



/h

Hälsningar från : Anna

Ha :D kan se när du kryper runt o dammsuger.. lite halvjobbigt.. tur att du hittade röret.Solen... är det där den är... skicka hit den sedan är du snäll.

2008-07-18 @ 10:06:45
URL: http://filipendula.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits