ankomst weekend Copenhagen

Något ni länge väntat på..... Köpenhamnshelgen!
Jag maken och våra goa vänner ägnade helgen åt umgänge, mat, kultur, shopping, kultur, mat och.... ja så här var det!!

På fredagskvällen landade vi på hotellet på Bredgaden i Köpenhamn. Ni får nöja er med att se vårt "utgångsläge"


Visst ser det rätt "snällt" ut. Vi hade det så trevligt där på hotellrummet. Och sen gick vi till
"Riz-Raz". En restaurang som är värd att rekommendera. Bra och prisvärd mat!
Därefter var vi på Copenhagen Jazzhouse. Det var riktigt kul. Lite av sakral stämning.... vi "smet" in och kände att vi fick smyga in. men bra musik var det. Sen gick vi hem. Då gjorde man om jazzklubben till nattklubb. Hmmm...

Vår "reiseleiter" skötte sig. Han hade också snokat rätt på en mycket bra restaurang - Madklubben - där vi gick förbi på vägen hem. Men nej, här skulle vi inte räkna med att få något bord kommande kväll....

Vår rum var små men innehöll vad som behövdes.

Lördag morgon bjöd på en god frukost. det har jag berört i ett tidigare inlägg. Så det tänker jag inte orda mer om.

Kommentarer:
Hälsningar från : Åsa

Ni har haft der riktigt trevligt! Men inte glömde ni "gammeldansken" ?? ;)

Hälsningar från : ergodubito

Härmed avslöjar jag min adressen till min blogg!

2008-07-10 @ 22:07:44
Hälsningar från : Annalena

Jag glömde visst adressen!

2008-07-10 @ 22:29:24
URL: http://ergodubito.blogg.se/
Hälsningar från : Raz

Riz-Raz ja. Vi gick förbi där, men det var inte matläge just då. Nu när jag läste menyn ångrar jag mig! Men med det namnet kommer man ihåg det till nästa besök. =)

2008-07-26 @ 00:43:41
URL: http://raz.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits