så var det dags igen

jag blev inte sjuk. Skönt. Så efter fredagens arbete begav jag mig en stund till gymmet med maken. Activio stod på programmet. Ett styrkepass. Det kändes bra.

Sen hem för en mysig hemmakväll framför TV:n. Sushi hade inhandlats och vi hade det så bra som man bara kan ha en fredag när det inte var en massa måsten som pockade på.
Nu har vädret kontrollerats, ihop med hunden. Gissa vad? Det regnar. Lite överraskande. Det blåser ännu inte nämnvärt så vi får väl se om det blir någon storm.

Dags attt krypa till kojs.

Kommentarer:
Hälsningar från : Inga M

Regnet har väl blivit något slags signaturmelodi för den här årstiden. Och så ska vi får storm också, i alla fall här sägs det. Det är vedervädigt när det blåser. Jag sover inte och orkar inte göra något annat vettigt heller.

Hälsningar från : Ulla

Jag åt oxå sushi igår. Det är SÅ himla gott. Mannen åt thai och sonen
pizza. Hela bunten åt hämtmat, men vi kunde inte enas, så därför åkte vi runt på stan och plockade upp det var och en var sugen på *L* Ha en go (blåsig) lördag!

2008-01-19 @ 07:12:04
Hälsningar från : Mia

Regn, regn hela tiden...men jag hoppas att ni slipper den värsta blåsten!

2008-01-19 @ 10:10:41
URL: http://www.matmia.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits