jag blir galen

jag verkligen tycker att bärbara datorer är jobbiga. Det handlar förstås om vana eller ovana hur man nu vill se det. Jag var tvungen att radera ett helt inlägg efter att jag tryckt på någon fel knapp som gjorde att hela inlägget vart skrivet med versaler.

Dessvärre tror jag att det är datorn (den jag brukar använda) som är väldigt trött..... Skärmen är rätt ny. Den har redan varit sönder för ett kort tag sen och är sprillans ny. Men man vet ju inte. Idag ska jag testa skärmen på en annan dator.

Igår hade vi föräldrarna här på middag. Trevligt och inte blev det så sent heller. Det är skönt  ibland med lite socialt umgängen och sen kunna ägna sig åt sig själva. Vi såg på Lynley för att sedan avsluta med att titta på slutet på "Pusseldrömmar". Carl Einar Häckner är mycket bättre live. Jag gillar framför allt hans olika sidor. Skämt och allvar. Glädje och sorg. Han gör ibland väldigt tvära kast och ibland plötsligt glider han bara över. På det hela taget en bra föreställning. Vi lyckades dessutom se både oss själva och våra kamrater i rutan. Det är alltid kul ju.

Idag var nog dagens höjdpunkt passerat. Vilken fantastisk tjej hon är Charlotte Kalla. Otroligt!

Nu regnar det och långpromenaden som vi hade planerat är inställd. Finns en massa annat man kan göra!

Kommentarer:
Hälsningar från : Ingrid

Vi satt minsann här och hejade på Kalla vi också. Det var verkligen spännande!
Kram

Hälsningar från : Titti

Det där händer mig också. Kommer åt nån knapp och så blir det kursivt eller fetstil eller nått. Mäkta irriterande! Men nu har jag lagt ner min blogg, så nu får jag en sak mindre att irritera mig på! Ska förska ägna mina lediga stunder till att sova ikapp istället!

2008-01-06 @ 17:27:25
Hälsningar från : Camilliondollar Baby

Själv gillar jag min laptop bättre, än min gamla fast som jag hade förut. Man kan sitta i soffan och surfa.

2008-01-06 @ 18:03:33
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Hälsningar från : olsson

Kollade lite på pusseldrömmar men såg dej(er) inte,men för ett tag sedan var Carl inne å tankade och kunde inte korden på kortet så jag tog legg. (lite roligt va det)

2008-01-06 @ 21:45:36
Hälsningar från : Helena till Olsson

det var helt rätt. Man kan aldrig veta.....

2008-01-06 @ 22:36:11
Hälsningar från : Paula

Jagh har problem att skriva på laptopens tangentbord, får ont i handlederna...så jag håller mig till min stationära.
Visst var Kalla fantastisk, fast mitt hjärta bultar ju för Finland.
Fick i alla fall glädjas åt att backhopparveckan gick i Finska färgerna.....
Ha en fin vecka, soppan blev finemang, receptet kommer..

2008-01-06 @ 22:56:36
URL: http://paulaz.se
Hälsningar från : Alex

Jag gillar stationär bättre än laptop, men då den stationära krashade bestämde vi oss för att inte köpa nån ny, utan bara ha laptopen.

2008-01-07 @ 07:41:34
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits