Hemsk natt - igen

mitt i natten, ja som vanligt 1.27, vaknde jag och maken. Varför det? Nu var ju förutsättningarna så bra. Bara ett barn hemma = inga syskonbråk. Vad var det nu som var fel. Jo sonen låg i sängen och var förtvivlad. Han hittade inte sin nya mobil. Gissar att han både var orolig, ledsen och arg i en enda röra.

Detta innebar att plötsligt sprang alla omkring i hela huset för att leta efter denna lilla mojäng som naturligtvis var inställd på ljudlöst läge....

Lugnet återvände när han plötsligt överlycklig hittade den.

Var?

Jo i min och makens säng....

Kommentarer:
Hälsningar från : A

Men visst är det bara så typiskt att de ska ha sina telefoner på ljudlöst=). Jag håller med dig om att kylan är bättre än ösregn men jag är en sån där dum rökare, så jag tvingas ju ut på balkongen i tid och otid ;)Ha en skön kväll....

Hälsningar från : Åsa

Hahaha..det är egentligen inte roligt alls när sånt händer, men kan inte låta bli! Typiskt att ha den på ljudlös med o att det ska letas mitt i natten..
; ) Ha en fin kväll! Kram.

2008-01-03 @ 21:04:47
Hälsningar från : Elin

Ja vet jag var så sjukt irriterad. Men det är jag inte längre! Några måste ha avbokat för nu fanns det tom dagbiljetter, det vi ville ha från början :-) Så är jätteglad igen :-)

Har du haft en bra dag?

2008-01-03 @ 21:35:44
URL: http://elinsointressanta.blogg.se
Hälsningar från : Pialotta

Ha ha ja du teknikens under:-)
nu så ser du kanske min menyrad rättare.. i alla fall i firefox webbläsare:-)
Tjingelong o natti

2008-01-03 @ 23:49:06
URL: http://kafferasten.blogg.se
Hälsningar från : Vaniljis

Ha ha...jag har vaknat vettskrämd mitt i natten av tvärtom. Ngt blippande ljud som vi inte visste var det var. Som efter en lång stunds grävande i sonens leksakslådor visade sig vara en walkie talkie vars batterier gav upp och liksom låg och larmade...
Har mina barn varannan vecka. Annars vet jag inte om detta med att studera 12 mil bort hade varit aktuellt. Har nu den fördelen med ett ex som bryr sig och därför gjorde det möjligt. Det är alltså inte han som jag nyss separerat ifrån som är fadern. Får mycket pluggat på bussen så det är en utmärkt lösning. Dessutom så åker man ju inte dit varje dag... ;) Kram

2008-01-04 @ 08:42:49
URL: http://vaniljis.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Typiskt att komma på sådant just mitt i natten...:)

2008-01-05 @ 08:49:47
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits