dygnet är väldigt olika nu...

dvs mitt och barnens. Åter på jobbet så gör det inget om man får sova lite grann på natten innan. Tycker jag i alla fall. Denna uppfattning var det nog ingen som hade riktigt förstått natten till idag. Precis när jag hade somnat, kastade sig maken i sängen (kändes det som i alla fall). Nåväl jag var då fortfarande någorlunda vänligt sinnad och hetsade inte upp  mig utan somnade faktiskt raskt om.
01:27 ägde jag däremot inte samma förlåtande sinnelag. Då väcktes jag av att det brakade till. Det var barnen som var osams om något. Ännu idag är det höljt i dunkel kring vad. Deras versioner var kort sagt olika. Jag var i vilket som fall som helst riktigt arg. Skällde en stund och sen var det som förgjort att somna om. Så idag har jag verkligen inte känt mig pigg och glad. Det gör man å andra sidan väldigt sällan när man kommer till jobbet mitt i mörka vintern. Dagen har förflutit och lite nytta har jag också gjort.

Ikväll skall jag och maken inleda träningsåret med lite spinning (activio)

Kommentarer:
Hälsningar från : Alex

Vi har vänt på dygnet ganska bra...fick väcka barnen 9.40 idag. Undrar hur det skall gå imon när de måste upp redan vid 7...:(

Hälsningar från : Åsa.S

ja, det är inte utan att det är rätt skönt att mina barn är hos sin pappa några dagar...
Ha det fint!

2008-01-02 @ 17:57:25
URL: http://glansigyta.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits