OS-invigningen

var allt lite tjatig. Fast jag såg i och för sig bara själva intåget. Och lite fyrverkerier innan. Så min åsikt är nog inte så välgrundad. Jo lite imopnerad blev jag av de där som gick på ett jordklot.

Sen tyckte jag lite synd om de stackars kinesiska flickorna som fick stå och hoppa hela tiden medan alla tågade in. I högklackat. Jag halvsov i soffan jag.

Men en stor fråga svävade kring i vårt vardagsrum. Varför fick Christian Olsson åka till Peking? Han kan ju inte vara med? Även om han är en stor friidrottare så kunde väl någon aktiv fått åka med i stället.

Outgrundliga är OS-kommittéers vägar....

Kommentarer:
Hälsningar från : Inga M

Jag råkade lyssna på två olika referat av invigningen och irriterade mig på den uttråkade tonen hos referenterna. De var helt blasé och upprepade samma kommentarer om och om igen. Trist när man nu hade ett så påkostat och spektakulärt evenemang framför sig.

Hälsningar från : ullrika

reagerade också på det där eviga skuttandet. att dom orkade!? men det är klart. med vetskapen om en miljard tittare eller så så kanske jag också orkat hoppa ett par timmar... ;)

2008-08-13 @ 22:34:01
URL: http://akirllu.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits