sthlm andra dagen

På nåt sätt känns det betydligt lugnare idag än i går. Fast nu ska jag väl inte överdriva och påstå att jag gått omkring i ständig oro. Då hade jag ju inte släppt iväg henne. Dottern alltså.

Men jag medger att det kändes bra när de ringde från cellen på kvällen och befann sig på plats efter Hellströms konsert. De var nöjda och glada. Hade stått längst fram och konstaterade att det hade varit varmt och svettigt och att de hade ont i sina fötter.

Idag ska de shoppa innan de äntrar tåget hem. Fascinerande är hur bra den lilla människan klarar sig när jag INTE är med. Hmmm.

Nu är det trädgårdsarbete på tapeten.

Kommentarer:
Hälsningar från : Marie

De klarar sig ofta bättre än man tror =)

Hälsningar från : emmelieee

Ha en fin dag!

Gå gärna in på min blogg.

2008-04-20 @ 12:29:41
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Hälsningar från : Alex

Skönt att du snart har dottern hemma igen!

2008-04-20 @ 19:58:19
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits