så var det gjort

veckans långpass i spinningsalen. Jag och maken stretar på med våra dubbelpass. Dels uthållighetspass och sen activio 75 minuter. Där har instruktören fått för sig att ibland lägga in ett intensivuthållighetspass. På ett vanligt uthållighetspass ligger man i en väldigt behaglig ansträngningsnivå 65 - 75 av maxpuls. Det är måttlig ansträning. Du kan utan problem prata i hela meningar och andas genom näsan. Ett intensiv pass ligger mellan 75 och 85%  istället det är väldigt jobbigt. Kort och gott. 

Idag var det segt vill jag lova. Insåg att jag dels hade sovit för dåligt och dels ätit för lite. Sånt känns.

MEN nu är jag hemma, har druckit te och satt i mig en äggsmörgås (bland annat). Så nu mår jag riktigt bra.

Kommentarer:
Hälsningar från : Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så härligt jobbat! Jag hade ingen ork över i dag fast att jag var ledig, och det har kommit en massa snö i natt så jag ville inte ut på någon prommis heller! =(

Kram Sus

Hälsningar från : anneli

ååå vad du låter sund och vältränad, ett riktigt föredömme!Har faktiskt varit i närheten en gång i tiden....så jag vet hur bra din äggsmörgås smakade i kväll! Ha en fortsatt skön kväll!

2008-04-09 @ 21:51:04
URL: http://www.nygamlajag.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits