hönsmamman

inom mig har aktiverats. Dottern är nu i Stockholm. Klockan 6.30 satte jag henne och hennes kompis på tåget. De skall bo på vandarhem och se på Håkan Hellström på Fryshuset. Varför de nu inte kunde göra det i Götet.... Nej sa dottern som svar på denna fråga. Där fick vi inte parkettplats....

Nån gång måste de ju få pröva sina vingar. Men jag kan inte låta bli att känna mig lite lätt orolig. Det är sådana här gånger jag är glad att lillasyster har flyttat till huvudstaden. Annars brukar jag önska att hon bodde kvar här. Speciellt nu när de har fått tillökning i familjen. Men hon och svågern står standby hela helgen.

Kommentarer:
Hälsningar från : Camilliondollar Baby

Skönt att ha någon i där, när dottern är ute och svänger.

Hälsningar från : Alex

Förstår känslan, man är alltid orolig för sina barn...

2008-04-19 @ 20:47:23
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits