pust - städningen över men nu en annan utmaning

Så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Avskyr innerligt att städa, vilket innebär att det ofta blir sent på kvällen jag blir klar eftersom jag hela tiden skjuter det framför mig - dessutom blir jag på dåligt humör

2. Läser gärna deckare

3. Tycker mycket om att resa gärna med lite spontana inslag och omväxling

4. Jag gillar att träna och plågar min omgivning med att berätta om det :)

5. Njuter kolossalt av att vandra i fjällen.

6. Har börjat bli så klok att jag numer går hem när det är som roligast

7. Shopping tror jag är bra för min själ.

8. Jag sover gärna länge på morgonen, snoozefunktionen är min bästa vän, trycker alltd minst tre gånger på den innan jag masar mig upp ur sängen

Jag utmanar :
Karin, Helena,  Ejmis och Badtanten,


Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Titta under utmaningar i min blogg så har du denna utmaning där redan
=)

Hälsningar från : Jag

ejmis: shit happens ...

2007-09-14 @ 19:38:21

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits