men det var väl roligt

sonen har spelat gotboll idag. Mot laget som för närvarande är mest konkurrent i staden. Han var lite nervös kunde man ana. En som var ännu mer nervös var fadern. Det är dessutom lite känsligt eftersom sonen i vintras övervägde att byta klubb just till detta lag. De ryckte lite i honom och han var väl lite smickrad men bestämde sig ändå till slut att stanna kvar i sitt gamla lag. Därefter är det rätt många andara bra spelare som har bytt till denna klubb.
Så idag var det dags för match. Jag fick inte komma dit. Så jag gjorde andra saker och väntade på att få resultatet hemringt och attans. De vann med 6 - 1!! Sonen är nöjd. Lagledaren helnöjd och maken nästan kvittrade!!

Jag har å andra sidan inte kvittrat så mycket idag. Har känt mig lite småförkyld igen så jag hoppade över spinningen. Vi tog en långpromenad i stället. Det var ju dessutom rätt skönt med tanke på att solen faktisk skinit för en gångs skull.

Nu ser jag fram mot kvällens fest!


Kommentarer:
Hälsningar från : Helena

gotboll?? något nytt =)) Fotboll ska det säkert vara. De tangenterna ligger ju granne och ibland blir det roliga ord istället.
Krya på dig och ha en trevlig lördag.

Hälsningar från : carlström

sjuk? du vet inte hur jobbigt det är för en man när han är ordentligt förkyld!
.)
ha bra kväll rara.

2007-09-22 @ 18:22:54
Hälsningar från : Maria

Kul att de vann...
Bägge våra tjejer har värsta konkurrenten här i kommun och det brukar vara pirrigt värre...

2007-09-23 @ 11:49:15
URL: http://mariafia.webblogg.se
Hälsningar från : eva

Hoppas festen var rolig...kanske en lite släng av bakus smällus idag?

2007-09-23 @ 12:17:25
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Så det kan bli... ja det är klart det är fotboll. Idag är jag bara lite dagen efter. Förkylningen känns borta. Har varit ute på lång promenad med hunden och maken. Skönt.

2007-09-23 @ 13:33:36
Hälsningar från : r1

gotboll? är det en sådan där avart precis som blackmetalboll? :)

2007-09-23 @ 18:00:48
URL: http://shitlist.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits