fy f-n vilken dag

men nu är jag äntligen hemma. Jag har sprungit som en skållad råtta mellan allt jag ska göra. Slängde i mig en trött ostmacka på väg ut till bilen. Det ösregnade. Och alla som vet hur det är i västsverige vet att regnet här kommer från alla håll. Med paraply, almanacka, och ostmacka i handen är det svårt att manövrera. Mackan blev något fuktig och jag blev snudd på genomblöt på 4 minuter. Fy.
Sen när jag kom fram till Götet så kände jag mig som i en filminspelning där de står med dusch ovanför.  Sitta på möte med blöta skor och fuktiga jeans är ingen hit ska jag säga.

Avslutade dagen med ett spinningpass.Det var riktigt skönt. Nu ska jag och maken samla ihop familjen, käka thaimat. Maken är liteömklig. Han är förkyld... så imorgon tänker jag och dottern göra en egen utflykt till götet för att shoppa. Det ska bli kul. Dottern har fått bestämma dag och jag inte bara det är för att jag har plånboken med som hon vid flera tillfällen har sagt att hon ser fram emot denna tripp.


Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Kommer du ihåg reklamen " tjejer snackar om att föda barn, men när en kille är riktigt förkyld..." =)


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits