varför kan jag inte mer om datorer och varför

har jag aldrig satt mig in hur webmailen funkar...... jag blir så trött. Skicka inga mail till mig nu. För jag kan ändå inte läsa dem. Ja det skulle vara på hotmailen då.

En jäkla massa i-landsproblem idag således.

Det enda man kan glädja sig åt är att det trådlösa nätverket än så länge fungerar. Det hade varit ännu bättre om dottern inte i ett hysteriskt anfall häromdagen monterade ner den stationära nummer två. Som förhoppningsvis fungerar.... Den står just nu i klädkammaren.

Det är lika bra att lägga sig och läsa.... för nej det funkade inte med att låta datorn vara strömlös en halvtimme. Nåt jävla fel är det.

Kommentarer:
Hälsningar från : Cajsa

Det är inte lätt med datorer, det är ju ett helt annat språk som används. Borde finnas användarvänliga datorer för oss vanliga människor som inte pratar i koder.

Hälsningar från : Inga M

Det här med datorer är svårt. Vi brukar anlita någon som kommer hit och fixar åt oss för vi är analfabeter på området (med ålderns rätt!)

Det borde vara förbjudet för datorkunniga att skriva instruktionsböcker och att konstruera datorer. Det skulle göras av såna som oss i min familj, som inte kan. Då bleve det användarvänligt

2007-10-24 @ 18:41:04
URL: http://inga.blogg.se
Hälsningar från : Eva

Datorer är fantastiska när de funkar.
Annars kan man ju bli gaaaaaalen...
Min internetuppkoppling (comhem) frestar mycket på mitt tålamod.

2007-10-24 @ 18:56:54
URL: http://suntliv.blogg.se
Hälsningar från : Ulla

Tänk om bilen krånglade lika mycket som datorn? Det skulle aldrig tolereras. Teknikens under är bra...när det fungerar.

2007-10-24 @ 20:41:41
URL: http://ulla67.blogg.se
Hälsningar från : Åsa

Kan inget jag heller tyvärr..dum som man är så läggar man över ansvaret för att datorn ska funka på andra.. Hoppas det löser sig o att du får en fin kväll! Kram..

2007-10-24 @ 22:13:38
URL: http://snopie.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Som ni er i inlägget ovan har det nu börjat ljusan på datorfronten. Men som sagt. Mycket tid att kika runt på andras bloggar har inte funnits.

2007-10-24 @ 23:08:44

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits