surat ihop

påstod maken att jag hade gjort för att jag inte ville se på sporten. Det är faktiskt det mest tråkiga jag vet. Att se på sporten kl.22.... du kan väl kolla din blogg sa han.... (suck min kommentar) och sen kommer ju snart "Mia och Klara" sa han med en uppmuntrande och positiv röst. Och jag gick.

Men i det stora hela är det bra med mig. Jag har efter en riktigt trevlig arbetsdag varit på ett spinningpass som i och för sig hade en del i övrigt att önska. På fredagar är det "spinning special"... i min värld innebär det att det inte finns någon instruktör som varje fredag vill binda upp sig på att ha ett pass mellan 17.30 och 18.30. Därför alternerar man och hittar på något eget när det är så dags. Idag var det David. Han hade förälskat sig i ett pass som han hade haft under en medlemsvärvningshelg. Ett spinningpass med musikvideos. Till saken hör att David är väl typ 27 och välbyggd. Småbarnspappa. Men har ännu inte släppt taget. Det präglade musikvideovalet. - Här finns plats för egen fantasi! !! Jag som fortfarande är påverkad av föreläsningen i pulsbaserad träning var tacksam för att jag hade klockan med så att jag visste vad jag gjorde.

Sen åkte jag hem. Maken hade ordnat mycket god mat som vi lagade. Lammfärsbiffar, halloumi, jordärtskocckor och potatis. De trvå senare i ugnen. Och matlagningsyoghurt med vitlök och basilika. Till detta en av flaskorna rött sen Danmark. De är ännu inte slut. Det var jättegott.

Men nu har jag då surat ihop..... Ha det gott!

Kommentarer:
Hälsningar från : Eva

Hallå Helena! Min lärare (Göran Boll) sa ofta att Yoga ska INTE göra ont. Det ska kännas bra - och nacken ska man vara försiktig med. Jag kör bara kundaliniyoga, har ingen erfarenhet av poweryoga.

Hälsningar från : Ulla

Jag är inte heller så förtjust i sporten. Hoppar gärna över den. Ja, om det inte är friidrott då, för det gillar jag. Ja, jag är jättenöjd med köket. Sen är ju baken som smaken. Och jag kan säga att det finns många oika kök att välja bland, så det borde finnas ett kök för alla.

2007-10-20 @ 00:32:03
URL: http://ulla67.blogg.se
Hälsningar från : evans

Den enda sport jag klarar av att se på TV är herrarnas 100 på OS eller VM :) Vilken god mat ni år igår! Halloumiost är ju supergott!

2007-10-20 @ 11:09:01
URL: http://evans.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits