nu är frukosten bortdukad

ja det blev en sen frukost idag. Våra barn har faktiskt under långa perioer varit förhållandevis sams. Men under den senaste perioden kan de knappt umgås. Det skriks och skränas.... och det är INGENS fel... det är alltid den andre.. jag blir galen..... men nån gång det går väl över.... Jag kan ju umgås med mina syskon utan att vi bråkar. För det mesta i alla fall :)

Nu ska här göras ärenden och grejas i trädgården lite och sen ska jag städa lite eftersom det inte blev gjort när det skulle göras.

Ikväll är det räkor på gång så de skall också inköpas.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Jag har också städdag idag... =(

Hälsningar från : Eva

Å, jag som stod och fingrade på en förpackning rökta räkor med aioli i affären nyss. Nu ångrar jag mig att jag inte köpte...
Får bli räkor en annan dag. Ha en trevlig kväll!

2007-10-20 @ 15:33:54
URL: http://suntliv.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits