kort rapport om flexibilitet

idag var egentligen planen spinningpass med maken men man är väl flexibel. När väninnan sms:ade och ville ses så ställde jag om schemat. Istället träffades vi för en stunds skvaller och prat. Trevligt.

Maken är dock idog och begav sig till gymmet. Rapporten därifrån är att det står kvar.

På vägen till den lokala puben hämtade jag i alla fall ut träningsskorna som jag fått för att jag värvade dottern som medlem i helgen. De är jättefina. Nya skor är det en så härlig studs i. Det skall bli kull att studa lite på bandet med dem. T.ex. i morgon.

Nu ska jag ta en stilla kvällspromenad.

Konstaterande: CSI Miami är verkligen inte bra.

Kommentarer:
Hälsningar från : Badtanten

Hoppas att det inte kom snöblask på dig när du tog din promenad, jag var dyngblöt när jag kom hem i kväll.
Kram

Hälsningar från : KimJ

joo csi är bra :P Kolla bilderna från Länsmuseet jag var på idag! Kram KimJ

2007-10-11 @ 22:50:32
URL: http://kimj.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Kim J: CSI Miami alltså inte CSI NY

2007-10-12 @ 19:31:07
Hälsningar från : Jag

Badtanten: Nej här på västkusten regnar det "bara" :P

2007-10-12 @ 19:31:51

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits