fredag

igår var jag så trött efter strapateserna så jag hade ont i hela kroppen när  jag la mig. Det blev naturligtvis ingen städning. Så den ska jag göra om en stund.

Olsson, en av mina väninnor, brukar vidarebefordra diverse roliga mail. Här kommer ett smakprov:


Sydsvenska Dagbladet:

Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv

(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)

21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare.
(Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!)

Nordvästra Skånes Tidningar:

Mannen dog medan kvinnan avled.
(Och skillnaden är...?!)

Örebrokuriren:

Gynekolog hittade knarkgömma.
(Var undrar man genast?!)

Svenska Dagbladet:

Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!)

Ingen av de omkomna hade livshotande skador
(Istället dog de av...??)

Upsala Nya Tidning:

Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse.
(Tur att man inte är anställd där...)

Bergslagsposten:

Inga spår efter skidåkaren.
(Han måste ha flugit fram)

Det går nog lite fort ibland.
Nu har jag varit och helgtränat. Nu ska här ätas och sen blir det städning.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

*hihihi* hur dom lyckas få till det!
Svar på din fråga i min blogg: Visst är bilden från Glada Hudik, det är verkligen en mysig liten stad som är väl värd ett besök.

Hälsningar från : F

Hej! Jag hittade din blogg via en annan sida.
Det är jättekul att läsa tidningarnas "grodor".

2007-10-06 @ 09:02:02
URL: http://neverkeso.blogg.se
Hälsningar från : Pia

haha Olsson verkar va en kul typ, jag läser gärna fler kommentarer av honom/henne

2007-10-12 @ 10:31:23
URL: http://mammipiha.blogg.se
Hälsningar från : Caterina Murino

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2010-09-29 @ 09:40:08
URL: http://www.caterina-murino.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits