experiment och fondue

Det skall man alltid göra. Experiment alltså. Det är ju lite kul att pröva. Jag har gått från löv till prickar. Jag får se vad jag hittar på för bakgrund nästa gång. Nu undrar jag bara om man skulle kunna få reda på hur man vet vilka bokstäver/siffror som blir vilka färger. Det skulle utan tvekan underlätta experimenterandet.

I alla fall. Emellan knappandet så har jag ätit och gjort i ordning på sonens rum. Vi är en aning sega i vår familj. Det där med den sista listen som aldrig blir uppsatt passar bra när man ska beskriva vår familj. men nu är hans rum äntligen mycket fint.

Lördagskvällen har varit triktigt trevlig. Vi har ätit fondue. Ja precis som på 70-talet. Det var mycket gott. Dottern hade en kompis hemma och alla barnen var så nöjda. Vi vuxna också.

Idag är nacke lite bättre. Skönt att bara ta det lugnt en dag.


Kommentarer:
Hälsningar från : evans

Jag har också mixtrat med bloggen i kväll, men det går inget bra :(

Hälsningar från : evans

Var ligger Messlingen? Jag känner igen det, men kan inte placera det :/

2007-10-13 @ 23:24:54
URL: http://evans.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Mellan Hede och Funäsdalen. Nära Flatruet. Mitt på fjället. Det är 2,5 mil till Funäsdalen.

2007-10-13 @ 23:27:50

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits