Ett litet inlägg till om träning

Att träna blir ju lätt en vana tycker jag. Men ibland kan jag verkligen känna att det skulle kunna vara lätt att tappa kontrollen och bli väldigt fast... rent avi fixerad. Dles känner jag ju att jag mår så bra när jag tränar. Och dels så är det den där tillfredställeslen att man orkar.  Nu så hinner jag ju inte träna jämt som tur är. Måste ju faktisk jobba litet och ta hand om barnen och så (och så betyder väl städa och annat trist). Men jag tänker ibland på när man är på gymmet att det är många som faktiskt är där väldigt ofta. Det måste ju vara så när man ser folka där nästan varje gång som man själv är där.
Å andra sidan finns det väl sämre ställen att hänga på. Det är rätt kul att se "de unga". De använder stället mer eller mindra som fritidsgård.. och som förälder kan jag ju tycka att det är rätt OK jämfört med mycket annat.

Ja, jag har vart på spinning. Om nån undrar :) Nu är det kvällste.

Kommentarer:
Hälsningar från : Lillepip

jag var o träna igår ,o gissa orken var tillbaks o kordinationen var mycket bra o i såna fall vill jag ta i meeer,,men viktigt att inte göra det för då gör jag min kropp en otjänst,det vill jag inte,må gott,pip

Hälsningar från : evans

Är det något jag saknar här i skogen så är det ett gym! När vi bodde i Östersund var jag lite smått beroende av att träna. Nu har det lugnat ned sig lite. Jag nöjer mig med att instruera step up en gång i veckan. Kul!

2007-11-01 @ 10:45:28
URL: http://evans.blogg.se
Hälsningar från : Åsa

Träning ja..det lär väl dröja ett tag för min del..Hoppas du får en fin kväll där! Allt gott! Kramar!

2007-11-01 @ 17:09:48
URL: http://snopie.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Skönt när man kommer igång med vanor som man mår bra av!

2007-11-02 @ 16:13:16
URL: http://nattfari.blogg.se
Hälsningar från : Viktormary

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-04-15 @ 09:20:15
URL: http://viktormary.3steps.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits