Den lokala sporthelgen

Igår spelade både dottern och sonen fotbollscup.
Det var ömsom vin och ömsom vatten. Min plan vara att bara köra dit. Men det blir gärnaatt man stannar och tittar lite. Dels finns det alltid andra trevliga föräldrar att prata med och dels är det kul att se på ungdomsfotboll tycker jag.

Jag for som en skållad råtta mellan hallarna. Det var nämlige två med c:a 3 kilometers avstånd emellan. Jag lyckades på detta sätt att få se båda två. Dock inte alla eftersom jag var tvungen att anträda min afrika resa.

Dottern spelar i F 16. De ställde upp med två lag och båda tog sig vidare till nästa helgs slutspel. Så det blir fotboll kommande helg också.

Sonen spelar i P14. Det innebär att i år är de den årsgrupp som är lite yngre. Så han tog med knusende ro att bli utslagen "Det var ju inga andra 94-lag som gick vidare heller" konstaterade han. Nu kan han ägna sig åt innebandysäsongen i stället.

Kommentarer:
Hälsningar från : Alex

Tack för tipset, nu har jag skickat förfrågan på även det hotellet. De hade rum med conection-doors, perfekt!

Hälsningar från : Ulla

Fullt upp, när man har tonårsbarn.
Svar: Jag har en Canon G7. Jag är SÅ nöjd med kameran. Tyvärr har den utgått i sortimentet. Nu heter den Canon G9

2007-10-29 @ 06:01:26
URL: http://ulla67.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits