segt värre

var det på spinningen. Måste ha druckit för lite vatten denna dag. Hade krampkänningar till och från genom passet. Det var lite jobbigt. Men nu känns det bra. Jag är nöjd med mig själv. Just nu väntar jag på att äggen ska bli klara som jag och sonen sen skall äta. Vi gjorde en nyinvestering i vårt hushåll för ett tag sen: en äggkokare. Den är väldigt bra. Plötsligt käkar vi titt som tätt. De blir ju så bra. Så den var värd varenda krona tycker jag (99 kronor).

Nu är de klara. Dags för mysstund med sonen.

Kommentarer:
Hälsningar från : Eva

Ja men det låter som en bra/billig investering :-)
Jag köper hem ägg lite då och då, men glömmer ofta bort dem :-(
Ha en bra dag!

Hälsningar från : Mia

Kikar in och önskar dig en riktigt god morgon! Å det ser jag att du/ni har....*L*

2007-11-28 @ 08:35:41
URL: http://matmia.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Låter som nåt vi skulle behöva...vi älskar ägg (utom dottern som är allergisk)

2007-11-28 @ 18:48:35
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits